ABRA modul - Projektová dokumentace

Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Živnostník » Rozširující moduly G3 daňová evidence

Nejen evidence veškeré dokumentace, ale také vyhodnocování úkolů a možnost doplnění o kapacitní plánování zdrojů vám nabídne modul Projektová dokumentace. Podnikáte-li ve stavebnictví, projektování, architektuře a příbuzných oborech, pak je tento doplněk k systému ABRA Gx moderním a energickým nástrojem.

Základní popis

Podporuje vývoj a vytváření nových produktů a nových verzí stávajících produktů. Obsahuje agendy, které integrují technologickou dokumentaci, agendy pro řízení vývojových týmů a evidenci jejich práce. Pro jednotlivé produkty se definují jejich části, vytvořené a plánované verze. V agendě Požadavků se zadávají požadavky na nové funkce produktů nebo zjištěné chyby. Agenda Vývojové dokumentace slouží pro záznam provedených úprav na nových verzích produktů. Požadavky a Vývojové dokumentace se mohou odkazovat na sebe navzájem. Tyto vazby jsou zobrazeny v přehledném stromu, který umožňuje rychlou orientaci v technologických souvislostech požadavků, chyb a jejich řešení, včetně výhodné kumulace stejných nebo podobných problematik do jedné skupiny. K dispozici je také evidence a sledování času stráveného pracovníkem na zpracování přiděleného úkolu.

Přínosy pro uživatele

  • plánování a kontrola práce jednotlivých pracovníků při vývoji produktů
  • plánování práce řešitelů a testerů pro zadané požadavky
  • řízení zpracování požadavků podle zadané priority, kterou je možné stanovit nejen pro jednotlivé požadavky, ale i mezi produkty
  • možnost odhadování času potřebného ke zpracování požadavků, která umožňuje sledovat a kontrolovat plánovaný termín vývoje produktu nebo jeho verze
  • rychlá dostupnost informací o stavu nebo plánu na řešení zákazníkova požadavku
  • možnost zpřístupnění části dokumentace na webovém portálu pro zákazníky a partnery ve formě Knowledge Base

Funkce a vlastnosti

  • členění produktů na jejich části; sledování dokumentace k částem i k celým produktům
  • možnost definice témat, které rozdělí záznamy požadavků a vývojové dokumentace do logických skupin, ve kterých je možné lépe vyhledávat
  • nastavení stavů požadavku, které zajistí postupné provedení všech kroků vývoje produktu (kontrola, testování, zdokumentování)
  • vkládání obrázků, schémat, fotodokumentace a jiných dokumentů k požadavkům, které zpřesní jejich textový popis
  • snadné vytváření záznamů dokumentace na základě požadavků
  • určování zbývajícího času k dokončení práce na požadavku - umožňuje přesné určování termínů dokončení vývoje produktu, při nepřesnostech v prvotním odhadu kapacitního nároku
  • evidence času stráveného v jednotlivých dnech jednotlivými pracovníky na řešení daného úkolu

Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!

Nová verze ERP systému ABRA Gen 18.03.17 Usnadněte si práci v ERP systému ABRA Gen díky novinkám v oblastech ochrany dat a skladového hospodářství. Spolu s celou řadou dalších vylepšení je najdete v nové verzi ABRA Gen 18.03.17.
Nová verze ERP ABRA Gen s podporou GDPR Informační systém ABRA Gen přichází s novou verzí 18.03.12, která obsahuje podporu GDRP a umožňuje zapnout novou komplexní ochranu dat.
Nová verze ABRA Gen 17.11.01 s velkými změnami (nejen) ve výrobě ABRA Software uvolnila novou konzervativní verzi 17.11.01, která přenáší všechny novinky z progresivních verzí 16.13 a 17.03.
Řešení pro chybné aktualizace Microsoft Windows 10 V předchozích aktualitách jsme vás upozorňovali na problém způsobený aktualizací Microsoft Windows 10 (pod číslem KB4038788).