ABRA modul - Workflow

Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Střední a větší firma » Moduly ABRA Gen

Slouží pro řízení pracovních procesů, správu dokumentů a sdílení informací uvnitř firmy i ve vztahu s obchodními partnery a zákazníky. Veškeré, pro chod firmy důležité informace, se soustředí do jednoho místa, výrazně se tak usnadňuje jejich správa a sdílení.

Základní popis

Slouží pro řízení pracovních procesů, správu dokumentů a sdílení informací uvnitř firmy i ve vztahu s obchodními partnery a zákazníky. Veškeré, pro chod firmy důležité informace, se soustředí do jednoho místa, výrazně se tak usnadňuje jejich správa a sdílení. Systém poskytuje centrální správu informací (týmové komunikace, souborů, úkolů, kalendáře, procesů a e-mailů) a zajišťuje efektivní distribuci informací mezi uživateli. Úkoly jsou automaticky předávány jednotlivým řešitelům a probíhá kontrola jejich zpracování. V jakémkoliv okamžiku je k dispozici přehled nad aktuálním stavem procesu (např. jaké úkoly jsou právě zpracovávány, kdo je řeší, jaké jsou termíny atd.). Přehled nad procesem je jak v textové, tak grafické podobě. Samozřejmostí je hlídání nastavených termínů, upozorňování na jejich překročení, eskalace zpracování procesu v kritických situacích. Veškeré funkce a myšlenky modulu Workflow směřují k vyšší produktivitě procesů a zaměstnanců.

Přínosy pro uživatele

  • automatizace a zvýšení produktivity firemních procesů
  • předávání úkolů a dokumentů podle definovaných pravidel odpovědným zaměstnancům
  • průkazná evidence průběhu všech procesů
  • hlídání termínů, upozorňování na termíny
  • eskalace kritických úkolů
  • automatizovaná tvorba dokumentů, generování dokumentů
  • reporting probíhajících procesů a činností
  • implementace procesů různého rozsahu a charakteru (obchodní, výrobní, provozní, logistické a další)
  • Implementace systémů řízení kvality (např. ISO)

Funkce a vlastnosti

  • grafický návrh procesů a jejich vlastností
  • pomocí grafického návrháře (Workflow Designer) je možné popsat procesy ve firmě
  • šablony procesů
  • průkazná evidence průběhu všech procesů
  • předávání úkolů a dokumentů podle definovaných pravidel odpovědným zaměstnancům
  • řízení přístupu pracovníků k procesům a dokumentům
  • správa dokumentů, firemního obsahu a jejich začlenění do procesů
  • správa šablon (vzorů) a dokumentů v libovolném formátu
  • zabezpečení přístupu k citlivým firemním datům pomocí několika úrovní přístupových práv a zabezpečené databáze
  • automatické verzování dat (dokumentů)
  • průkazná evidence veškerých činností v systému
  • správa elektronické komunikace a klíčových dat firmy
  • e-mailový klient
  • sdílený kalendář

Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!

Aktuální verze ABRA Gen 19.2.2 s novým modulem Úkoly Informační systém ABRA Gen přichází s aktuální verzí 19.2.2. Na Zákaznickém portálu je k dispozici jednotná aktuální verze dostupná všem zákazníkům.
Legislativní verze ABRA Gen 19.0.1 Informační systém ABRA Gen přichází s legislativní verzí 19.0.1 pro rok 2019
Aktuální verze ABRA Gen 18.13.06 Informační systém ABRA Gen přichází s novou verzí 18.13.06
Nová verze ERP systému ABRA Gen 18.03.17 Usnadněte si práci v ERP systému ABRA Gen díky novinkám v oblastech ochrany dat a skladového hospodářství. Spolu s celou řadou dalších vylepšení je najdete v nové verzi ABRA Gen 18.03.17.