ABRA modul - Call-centrum

Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Živnostník » Rozširující moduly Gen daňová evidence

V době, kdy platí, že je těžké klienta získat, ale ještě těžší jej udržet, se oddělení zákaznické podpory stává klíčovou příčkou na firemním žebříčku. Modul CRM proto vašim snahám o proaktivní péči vychází všemožně vstříc a vzájemné propojení s call-centrem skýtá záruku, že právě těm vašim zákazníkům se dostane služeb na profesionální úrovni.

Základní popis

Call centrum je volitelnou součástí modulu CRM. Podporuje přímé napojení systému na telefonní ústřednu, automaticky eviduje každý hovor a jeho parametry, včetně délky jeho trvání. Umožňuje automatickou identifikaci volajícího, zobrazuje k němu klíčové informace z různých částí systému. K dispozici je historie volání a souhrnné statistiky, včetně přehledu o vytížení operátorů a přehledů volání jednotlivých zákazníků a partnerů. Součástí Call centra je také centrální monitor zobrazující momentální činnost jednotlivých operátorů, průběh zatížení a schopnost reakce Call centra v průběhu dne. Call centrum nalezne uplatnění i bez přímého napojení na telefonní ústřednu, v základní agendě totiž umožňuje fulltextově vyhledávat ve firmách, osobách a provozovnách najednou.

Přínosy pro uživatele

  • operátor vidí klíčové informace o volajícím ještě před tím, než zvedne hovor
  • neobsloužené hovory lze na základě seznamu zpětně obvolávat
  • jednoduchý záznam obsahu volání pomocí aktivit, založení úkolu pro splnění požadavku zákazníka
  • přehled o voláních jednotlivých zákazníků pro ostatní pracovníky mimo Call centrum
  • zapojení a řízení operátorů nacházejících se fyzicky v různých místech do jednoho Call centra
  • ke každému volání je ukládána informace nejen o délce hovoru, ale také doba vyzvánění, díky tomu lze vyhodnocovat i rychlost zvedání volání
  • na základě statistik nebo zobrazení momentálního vytížení Call centra je možné pružně řídit a plánovat kapacity jeho obsluhy
  • rychlý přístup do adresáře firem a osob

Funkce a vlastnosti

  • zobrazení informací se zdrojem mimo systém: umístění na mapě, webové stránky, informace o firmě z obchodního rejstříku atd.
  • zobrazení informace o přicházejícím volání v agendě Call centra a na liště Windows
  • rychlé naplánování činnosti obchodníka nebo servisního pracovníka v reakci na požadavek volajícího zákazníka
  • rychlé založení záznamu firmy, osoby podle parametrů volajícího nebo vytvoření nového dokladu
  • podpora různých typů ústředen pomocí driverů, včetně IP telefonie
  • rychlé a snadné odchozí volání, volání na nevyzvednuté hovory
  • zobrazení informací k volajícímu: obrat, poslední aktivity, přehled prodaných produktů, přidělený pracovník a další
  • pokročilá funkce vyhledávání s přehledným zobrazením vyhledávaných informací

Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!

Aktuální verze ABRA Gen 19.2.2 s novým modulem Úkoly Informační systém ABRA Gen přichází s aktuální verzí 19.2.2. Na Zákaznickém portálu je k dispozici jednotná aktuální verze dostupná všem zákazníkům.
Legislativní verze ABRA Gen 19.0.1 Informační systém ABRA Gen přichází s legislativní verzí 19.0.1 pro rok 2019
Aktuální verze ABRA Gen 18.13.06 Informační systém ABRA Gen přichází s novou verzí 18.13.06
Nová verze ERP systému ABRA Gen 18.03.17 Usnadněte si práci v ERP systému ABRA Gen díky novinkám v oblastech ochrany dat a skladového hospodářství. Spolu s celou řadou dalších vylepšení je najdete v nové verzi ABRA Gen 18.03.17.