ABRA modul - Nákup

Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Živnostník » Moduly ABRA Gen daňová evidence

Modul Nákup vám spolehlivě pohlídá potřeby skladu pomocí tvorby objednávek a průběžným doplněním zásob včetně jejich stavu, eviduje i rezervace a nevyřízené požadavky, přehled dodavatelů na skladových kartách využijete k automatickému vytváření požadavků.

Základní popis

Jednotlivé agendy modulu Nákup na sebe logicky navazují a vytvářejí přirozenou cestu nákupního procesu. Objednávky vydané, Příjemky na sklad a Přijaté faktury využívají společná data pro různé typy dokladů. Doklady mohou být využívány v libovolném typu zahraničního obchodu. Mezi doklady objednávek vydaných, zálohových listů a faktur přijatých lze vytvářet různé kombinace čerpání do následujícího dokladu. Realizované čerpání lze detailně zobrazovat až na jednotlivé položky. Při zadávání nákupních dokladů, které lze platit bankou (např. přijatých faktur), je možné okamžitě vytvářet požadavky na zaplacení a platební příkazy. Možnosti modulu rozšiřují agendy Zálohových listů, Dobropisů a JSD. Efektivní nakupování a volbu nejlepšího dodavatele usnadní dodavatelské ceníky a funkce pro kontrolu nákupních cen na vstupu i při tvorbě objednávek. Produktivitu zvyšuje využití čárových kódů. Reporty nákupu poskytují přehled o dodavatelích, dodávaných položkách, objemu obchodů, platební morálce a dalších ukazatelích.

Přínosy pro uživatele

  • elektronické zpracování dokladů dodavatelů ve formátu ISDOC, EDI a dalších B2B formátech
  • přehledná vazba mezi doklady v nákupním procesu s kontrolou kompletnosti dodávky a ceny
  • rychlý a detailní přehled o aktuálně objednaných položkách
  • možnost zrychlení příjmu položek na sklad pomocí čárových kódů
  • kumulování požadavků na nákup z jiných modulů (např. z SCM) a jejich vyřizování pomocí objednávek
  • nákup na zakázku, přímé vytváření objednávek k dodavatelům z objednávek zákazníků
  • výběr položek pro objednávky s označením podle dodavatele
  • sledování plnění dodávky jednotlivých objednávek až na jednotlivé položky
  • elektronické schvalování přijatých faktur a vystavených objednávek včetně vícekolového nebo vícestřediskového schvalování
  • objednávání a nákup v jiných jednotkách, než je realizován prodej nebo výdej do výroby

Funkce a vlastnosti

  • práce s dodavatelskými ceníky, včetně kontroly ceny a možnosti hromadných přecenění vlastních ceníků prodejních a B2B importů
  • evidence libovolného počtu dodavatelů pro skladovou položku s informací o ceně, dodací lhůtě, minimálním objednacím množství a balení dodavatele
  • volba preferovaného dodavatele
  • evidence verzí nabídek a objednávek
  • přímé uložení elektronicky doručených nebo pořízených dokladů (např. skenováním) k účetnímu záznamu
  • kontrola nákupních cen na dodavatelské ceníky
  • možnost sledování s.r.o.ých čísel a šarží pro zpětné dohledání dodávky nebo dodavatele
  • evidence všech důležitých částí ceny za nakupované položky (cena, doprava, clo atd.) s promítnutím do skladové ceny
  • kompletní evidence placených záloh, včetně jejich zúčtování a zdanění
  • připravenost pro jakýkoliv druh zahraničního obchodu

Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!

Aktuální verze ABRA Gen 19.2.2 s novým modulem Úkoly Informační systém ABRA Gen přichází s aktuální verzí 19.2.2. Na Zákaznickém portálu je k dispozici jednotná aktuální verze dostupná všem zákazníkům.
Legislativní verze ABRA Gen 19.0.1 Informační systém ABRA Gen přichází s legislativní verzí 19.0.1 pro rok 2019
Aktuální verze ABRA Gen 18.13.06 Informační systém ABRA Gen přichází s novou verzí 18.13.06
Nová verze ERP systému ABRA Gen 18.03.17 Usnadněte si práci v ERP systému ABRA Gen díky novinkám v oblastech ochrany dat a skladového hospodářství. Spolu s celou řadou dalších vylepšení je najdete v nové verzi ABRA Gen 18.03.17.