Vedení účetnictví

Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » DALŠÍ SLUŽBY » Vedení účetnictví

Zajišťujeme vedení podvojného účetnictví dodavatelským způsobem. Účetnictví vedeme ekonomickým systémem ABRA Gx.

Vedení podvojného účetnictví u klienta

  • Zpracujeme podvojné účetnictví přímo ve Vaší firmě a na Vašem SW nebo na námi dodávaném ekonomickém systému ABRA Gx
  • Prvotní doklady (faktury, pokladní doklady, bankovní výpisy, skladové doklady) si můžete zadávat sami a naši pracovníci pak provedou kontrolu a zaúčtování nebo veškeré operace zajistíme my
  • Účetní doklady neopouští Vaši firmu, tím se eliminuje riziko poškození nebo ztráty

Výhoda pro Vás:

  • Kdykoliv máte přístup k veškerým dokladům i zpracovanému účetnictví a můžete zjistit požadované informace

Vedení podvojného účetnictví v naší provozovně

  • Zpracujeme podvojné účetnictví v naší provozovně na ekonomickém systému ABRA Gx
  • Některé prvotní doklady (faktury, platební příkazy) vystavujete sami mimo SW ABRA a naši pracovníci veškeré doklady zadávají do systému, kontrolují a účtují
  • Účetní doklady se předávají podle předem dohodnutého harmonogramu

Výhoda pro Vás:

  • Pravidelně budete informováni o stavu Vaší firmy a odpadnou Vám starosti se zakoupením a provozem účetního programu

Zajišťujeme také zpracování mzdové agendy pro malé i velké orgranizace

  • Mzdy stejně jako podvojné účetnictví zpracováváme na ekonomickém systému ABRA Gx
  • V případě zájmu jsme schopni zajistit i personální agendu (pracovní smlouvy, přihlášky - /odhlášky na OSSZ a zdravotní pojišťovny,...)
  • Podle dohody lze zpracovávat mzdy přímo ve Vaší firmě nebo v naší provozovně
  • Zpracování mezd pro Vás můžeme zajistit samostatně nebo v kombinaci se zpracováním podvojného účetnictví

Výhoda pro Vás:

  • Vy nám dodáte podklady a my zařídíme vše potřebné - kontrolu, zadání, zpracování a potřebné výstupy pro samotné výplaty a odvody, samozřejmě zpracujeme Evidenčí listy důchodového pojištění,  roční zůčtování a veškeré povinné přehledy na OSSZ,  zdravotní pojišťovny a finanční úřad

Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!

ABRA G3/4 a elektronická evidence tržeb (EET) Elektronická evidence tržeb (EET) - řešení v ABRA G3/G4
Systém na hodnocení zaměstnanců MARCIANO Systém na hodnocení zaměstnanců, který spolupracuje s ERP ABRA. Na základě přání klientů byl systém rozšířen o možnost samostatné práce systému bez propojení na systém ABRA Gx.
Certifikace verze IS ABRA Gx 14.01.06 Verze řady 14.01/14.02 přináší potřebné legislativní úpravy platné od 1.1.2014 a řadu drobných oprav. Stejné úpravy budou obsahovat i verze vyšší řady 14.51/14.52 (které navíc obsahují přechod na DelphiXE2). Verze řady 14.01/14.02 jsou určeny uživatelům, kteří zatím z nějakého důvodu nechtějí či nemohou přejít na verzi 14.51/14.52 (XE2 verzi), ale přitom potřebují získat nové legislativní úpravy. Více k uvedeným hlavním novinkám viz popis příslušné verze v kap. Změny ve verzích podrobně.
Certifikace verze IS ABRA Gx 13.01.07 V průběhu ledna byla certifikována nová verze ERP ABRA Gx 13.01.07. Tato verze obsahuje zejména legislativní změny mzdové a změny týkající se DPH - obsahuje již nový vzor 18 pro přiznání k dani z přidané hodnoty.